من زاده پاییزم

چه زود دیر میشه وقتی که قدر لحظه لحظه زندگیمون رو ندونیم

من زاده پاییزم

چه زود دیر میشه وقتی که قدر لحظه لحظه زندگیمون رو ندونیم

ثانیه های با ارزش

باز هم یه شب دیگه و تنهایی و سکوت  .  

ماتریس چشمک می زنه و منو ترغیب میکنه که بنویسم . اما نمیدونم از چی و کجا . انگشتام خودشون بدون اجازه من روی کیبوردم به رقص در میان و چیزایی رو ثبت میکنن . به امید اینکه چیزی از میون هزاران متنی که در مغزم جا  گرفته و هر از گاهی یکی از اونا خودشو بیرون میکشه از میون انبار محفوظات ، بیرون بیاد و خودنمایی کنه . نمیدنم این چیزی که الان دارم تایپ میکنم مربوط به کدام زندگی من در کدام عصر از عمر طولانی و طاقت فرسامه . شاید مربوط به زمانی میشه که یه هیزم شکن پیر و خسته بودم و یا مربوط به آخرین نفس هام میشه زمانی که در میون خون و شمشیر در زمان جنگ های صلیبی در حال گفتن وصیت به نزدیک ترین دوستم . اما هر چی هست حاصل قرن ها تلاش من واسه زندگی روی این کره خاکی و تلاش در جهت به تکامل رسوندن روح خستمه . شاید این حرفا به نظر بی معنی بیاد اما من شدیدا بهش اعتقاد دارم . چون میدوم که بی دلیل به این دنیا نیومدم و میدونم که این چند سال کوتاه عمر بشری تنها فرصت من واسه تکامل وجودیم نیست . بلکه این فزصت بارها و بارها به من داده شده تا خودمو به سرچشمه نزدیک کنم . شاید این فرصت های کوتاه رو غنیمت ندونم اما همیشه سعی کردم که از لحظه هام تا ثانیه آخر استفاده کنم . چون هر ثانیه ای که میگذره فرصتمو واسه تعالی از دست میدم . گاهی این لحظه ها در کنار کسی میگذره که بعد زمانی خودشو از دست میده و یه ثانیه سالها ارزش پیدا میکنه . اما نمیدونم چرا این ثانیه های ارزشمند همیشه خیلی زود و گذرا ست . چشم میبندیم و باز میکنیم و میبینیم که رفت . هم ثانیه رفت و هم فرصت با هم بودن و هم ........................

نظرات 4 + ارسال نظر
.:: عطر ماه تولد پسران و دختران ایرون یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 http://www.atrine.ir/

سلام دوست گلم

امدم دعوتت کنم به فروشگاه عطر عطرینه

[قلب][قلب][قلب] عطر ماه تولد همراه با هدایا و جوایز ویژه فقط 9900 تومان [قلب][قلب][قلب]

http://www.atrine.ir

[گل][گل][گل] یه مقدارتوضیح درباره این محصول [گل][گل][گل]

عطر ماه تولد پسران و دختران ایرونی

اسانس اصل فرانسه

محصول جدید و پرطرفدار سال 1388 در ایران

معرفی شده بر اساس روانشناسی عطر

عطر ماه تولد شما

+

سی دی روان شناسی چهره + طالع بینی

و هدیه ارزنده به ارزش بیش از 7000 تومان تقدیم شما عزیزان میگردد

جذابیت خود را چند برابر کنید

محصول جدید و پرطرفدار سال 1388 در ایران

معرفی شده بر اساس روانشناسی عطر

یک هدیه منحصر به فرد و فوق العاده

حتی بوی عطر شما با شخصیتتان سازگار خواهد بود

رایحه ای دقیقا منطبق با سلیقه شما

بیش از هر کسی خودتان از رایحه ماه تولدتان لذت خواهید برد

همه آن چیزی که از یک عطر انتظار دارید

برای هر ماه و بر اساس عطر های مورد علاقه

شخصیتهای معروف جهان

با هدیه این عطر به اطرافیان و آشنایان آنها را شگفت زده کنید

فرمول استثنایی از بزرگترین عطر سازان معروف فرانسوی

عمیق ترین تاثیرات روحی و روانی به همراه افزودن

به قدرت جذابیت شما

طبق گفته عطر سازان بزرگ جهان

این عطرها به تمامی زنان و مردانی که به احساسات خود

و همسرشان اهمیت میدهند سفارش شده است و بهترین عطر

به عنوان اکسیر آرامش بخش برای تمامی افراد پیش بینی شده است .

این محصولات از ترکیبات عطرهای متناسب

با سلیقه های افراد متفاوت

تهیه شده است این محصولات جزو

پرفروش ترین عطرها در جهان و

بویژه در ایـران بوده است

[قلب][قلب][قلب]قیمت این مجموعه همراه با هدایای میژه فقط و فقط 9900 تومان میباشد[قلب][قلب][قلب]

[تعجب][تعجب][تعجب]همراه با گارانتی 48 ساعته برگشت هزینه[تعجب][تعجب][تعجب]

شما هم به جمع مشتری های دائم ما بپیوندید

[گل] سوالی داشتید با ایمیل های زیر با تماس بگیرید

aliedalat.86@gmail.com

aliedalat@live.com

موفق باشید

[بدرود][بدرود][بدرود]
 
[خداحافظ]
http://www.atrine.ir
http://www.atrine.ir
http://www.atrine.ir

kharazmi یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 http://shop.gkh.ir

89 درصد سوالات کنکور 89 را حدس بزنید!

نیلوفر یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:59 http://Www.blueboat.blogsky.com

زیبا بود لذت بردم .واقعا زود میگذره

مثل هیچکس جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 http://paaeez.blogsky.com

چه جالب
ME TOO
انگار یکی یه حس شبیه مارو داشت

فقط کافی دستات رو ول کنی تا خودشون بنویسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد