من زاده پاییزم

چه زود دیر میشه وقتی که قدر لحظه لحظه زندگیمون رو ندونیم

من زاده پاییزم

چه زود دیر میشه وقتی که قدر لحظه لحظه زندگیمون رو ندونیم

خاکستری

خیلی دوست دارم خاکستری ننویسم . دوست دارم آبی بنویسم به ظلالی آسمون . سبز بنویسم به طراوت بهار . سفید بنویسم به خنکای زمستان و رنگارنگ چون پاییز هزار رنگ . اما به محض اینکه دست بر قلم میبرم بی اختیار همه چیز خاکستری میشه .شاید درون من خاکستریه و نمیذاره که من شاد فکر کنم . هیچکس نمیدونه که درون آدما چه خبره . گاهی وقتا  خودمون هم از درونمون بی خبریم . شادی ها. غم ها . غصه ها . اندوه و نگرانی ها همه و همه از درونمون نشات میگیره و نمیذاره که یه لحظه هم به حال خودمون رها بشیم . راستی اگه رها بشیم چی میشه . یعنی اگه گوشمون رو به روی ندای درونیمون ببندیم . چه اتفاقی ممکنه که بیافته. فکر میکنم اونوقت یه زندگی بی معنی شروع میشه . نه شادی نه غصه نه غم نه ....... . فکر کنم همین جوری باشه بهتره . بذار همه چی باشه تا اینکه هیچی نباشه .

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا کریمی یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:45 http://graphist-javan.blogfa.com

ba salam..
saite jalebi darin tabrik arz mikonam ishalah hamishe movafagh va ro be pishraft bashid

agar mayel be tabadole link hastin khoshal misham eftekhar bedin logoye maro dar saite khod gharar dahid va sepas be ma etela dahid va shoma link konim


ba sepase faravan az shoma doste aziz see u bye

پردیس یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:09

من فقط اینو می گم که من بعد از کلی ناراحتی و غصه برای اولین بار به حرف دلم گوش کردم.و اتفاقای قشنگی برام افتاد که میدونم هیچ وقت تو زندگیم تکرار نمیشه.

حسین یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

مثل هیچکس پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 http://paaeez.blogsky.com

سلام دوست عزیز
تبریک به خاطر هردو تولد،
متاسفانه در پستهای بالایی نمیشه کامنت گذاشت به ناچار اینجا میذاریم،
(فکر میکنم به علت استفاده از کدهای جاواست..)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد