من زاده پاییزم

چه زود دیر میشه وقتی که قدر لحظه لحظه زندگیمون رو ندونیم

من زاده پاییزم

چه زود دیر میشه وقتی که قدر لحظه لحظه زندگیمون رو ندونیم

دوستم برگشته

حس خوبی دارم امشب . نه اینکه شاد و خوشحالم . نه . حس کسی رو دارم که از یه طوفان سهمگین جون سالم به در برده . حالا نمیدونه که خوشحال باشه که زنده مونده یا غمگین به خاطر چیزایی که طوفان ازش گرفته . اما هر چی هست بهتر از برزخه . وای که چقدر وحشتناکه که آدم توی برزخ گیر کنه . وقتی که عزیزی تو رو بی خبر بذاره . بره و همه تلاشت واسه دسترسی بهش بی نتیجه بمونه . برزخی برات به وجود میاد که اون سرش ناپیداست . اما خدا  رو شکر که برزخ من زیاد طولانی نبود . دوست نازنینم خوشحالم که برگشتی . خوشحالم که منو تنها نذاشتی و غمم رو تسکین دادی . هرچند ......................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد