من زاده پاییزم

چه زود دیر میشه وقتی که قدر لحظه لحظه زندگیمون رو ندونیم

من زاده پاییزم

چه زود دیر میشه وقتی که قدر لحظه لحظه زندگیمون رو ندونیم

من اومدم

روزها با خودم کلنجار میرفتم تا در محیط مجازی دل نوشته هام رو واردکنم. اما نمیدونستم  که چه زود دیر

 میشه. امروز ۱۸ مهر ماه روز تولد منه . وارد سی و چهارمین سال زندگیم شدم  .                              

 آره فهمیدم داره دیر میشه  . واسه همین دست به کار شدم تا این وبلاگ رو بسازم . امیدوارم بتونم یار  و همدم خوبی واسه

دوستان باشم

نظرات 2 + ارسال نظر
س یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 http://guilty.blogsky.com

مبارک

ایران یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:43

تولدت مبارک سالی پر از شادی و آرامش را به تو هدیه می دهم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد