من زاده پاییزم

چه زود دیر میشه وقتی که قدر لحظه لحظه زندگیمون رو ندونیم

من زاده پاییزم

چه زود دیر میشه وقتی که قدر لحظه لحظه زندگیمون رو ندونیم

فردا ، دیروزی که از نو میسازم

عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.Bahar-20.comاون بعدی که دیروز انتظارش رو میکشیدم امروز رسید . جالبه ، همیشه  انتظار چیزی رو میکشیم که انتظارش رو داریم . مثلا اگه دیروز انتظار داشتیم که به دیروز  دیروز یعنی پریروز برگردیم ، چی میشد ؟ پس من دیروز مجبور بودم که انتظار فردا یعنی امروز رو بکشم . چه اختیار خسته کننده و زجر آوری . من دوست داشتم  در هر زمانی به هر زمانی بیاندیشم و انتظارش رو داشته باشم اما مگه میشه ؟ ما محکومیم که به فردایی فکر کنیم که هنوز نیومده ، یعنی یه دنیای مجازی . اما اگه دوست داشته باشیم که به دیروزی که اونو تجربه کردیم برگردیم ، متاسفانه امریه محال . چه بد . چه جبر خسته کننده و ملال آوری . اما من میخوام به یه چیز جدید فکر کنم . من میخوام جبران دیروزم رو در فردا تمنا کنم . منظورم اینه که هر آنچه از حسرت دیروز در دلم مونده رو در فردا جستجو میکنم . اینجوری لااقل خودمو تسکین میدم و برای لحظه ای هر چند کوتاه ، فکر میکنم که میتونم اختیاری هم داشته باشم . پس به امید فردایی که دیروز مون رو یه بار دیگه ، اما این بار با عبرت گرفتن از اشتباهاتش تکرار کنیم . سبز باشید و سبز بیاندیشید .  

نظرات 2 + ارسال نظر
مدی چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 23:10 http://madikhanoom.blogsky.com

سلام حمید...چه جالب...وبلاگ منم شبیه وبلاگته...واسه وبلاگ یکی از دوستام پیغام گذاشته بودی..وقتی خوندم حس خوبی داشتم...اومدم ببینم چه جوری میتونی دلها رو آروم کنی....این پستتم خیلی خوب بود...من تک تک این جمله ها رو قبول دارم...

سلام دوست گرامی . انسان وقتی بدونه که هر اتفاقی که توی زندگیش میافته یه مرحله به تکامل روح و شخصیتش نزدیک میشه ؛ دیگه هرگز هیچ اتفاقی ناامیدش نمیکنه . بلکه اون رو مصمم تر میکنه در راهی که اجبارا به نام مسیر زندگی نامیده شده پیمایش کنه . باری ما همه اجزای یک سیستم بزرگ به نام آفرینشیم که بدون اینکه بدونیم داریم اون راهی رو میریم که به ما طی میلارها سال دیکته شده . پس چرا خودمون رو آزار بدیم و بیهوده تلاش کنیم تا چیزی رو تغییر بدیم که تقدیر ماست . به امید دیدار

نفس... پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 17:17 http://n4f4s.blogsky.com

ووووووووووووای چقد کامنت گذاشتن تو وبلاگت سختههههه:(

سلام:) مرسی از کامنت های خوبتون. حرفاتون هم امیدوارانه است هم ناامیدم میکنه... دعا کنین تا تقدیرم چیزی باشه که دوس دارم:) با دعا میتونین خیلی کمکم کنین. بازم مرسی دوست خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد